Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Tuesday, 5 May 2015

JOM pekena Choc Pavlova dan Air Pandan Cooler di Kula Cakes,Kuantan.

ASSALAMUALAIKUM

Alhamdulillah,setelah sekian lama aku tak update blog jadi harini jom kita jenguk kedai kek yang agak 'famous' di Kuantan iaitu KULA CAKES yang terletak di Jalan Besar (sebelah kanan) berhadapan dengan kawasan benteng yang kini masih dalam pengubahsuaian.Tak jauh dari jejantas.Sebenarnya ini pertama kali aku ke sini,hehehe..Thanks to Si Mony..



CHEKIDOUT!! 

Bukan niat nak 'blur'kan nama kedai tau,hehehe..

View yang memang mendamaikan,disambut pohon hijau.


Masuk aja ke dalam kedai mata dah ralit dah..

Semuanya nampak sedap..




Jeling juga ke menu ya untuk melihat dan buat pilihan apa yang ingin di order nanti,idakle ternganga lagi kalau ditanya nak apa dan nak minum apa..




Dah order,amek kek dan minuman so kita menapak ke tengah bangunan ni,cuaca petang camni memang cun la..

Aku lebih ralit memerhati basikal-basikal yang tergantung ni,siap bermangga tau,buangla impian kalau berniat nak angkut tengah malam tu ya,hehehehe.. (nun da tercabut handle nya)

Hehehehe..

Ini yang aku order,choc pavlova.Superb!!
Dan Air Pandan Cooler,sidappp...Segar..



Ini kira macam 'photo booth' untuk pengunjung Kula Cakes.Kebanyakan pengunjung pasti akan bergambar di sini kecuali aku..Kenapa??sebab aku akan datang lagi,Hehehehe....

So,apalagi,jom serbu Kula Cakes,tempat comey,kek sedap dan paling penting,HALAL..

SEKIAN.TIMACIH

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive