Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Sunday, 4 August 2013

Cerita Satu Pagi....

Aku benci dengan perasaan aku sekarang ni...Terkejut dan mula berfikir seribu satu macam semata-mata bunyi dari lif makanan sebelah aku ni.OWH!!!Adat menumpang wifi FREE macam nilah,hehehehehe..Broadband aku??(Aku merajuk dengan dia sampai dua bulan aku tak bayar bil)..Hik.Hik.Hik..

Time cenggini juga,perasaan takut bercampur dengan perasaan rindu.Eh..RINDU ke??Awak jangan nak perasan sangat,typo jer..Bukan rindu tapi terkenang.Terkenang pada sidia yang "pernah" singgah di hati ni la..Perpisahan tu adakalanya sangat INDAH untuk dikenang.Jangan nak sentap plak,apa yang aku tulis ni bukan bermakna aku harapkan hubungan tu bertaut semula.Tak sampai ke situ wok...

Orang yang sudah tido dahpun berjaga semula.Apalagi yang aku nak ceritakan lagi.Apalagi time cenggini...

Udoh-udoh le tu.

Ralit jangan sampai tak bersahur nanti pagi,hehehehehe...

Xde motif sekadar bercerita satu pagi

SEKIAN.TIMACIH

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive