Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Thursday, 5 July 2012

Sorry Sangat...

Kadangkala memang saya tak tahu dan tak pasti apa yang tersirat di hati orang lain.Saya akui,saya tak bukan yang terbaik namun saya dah buat yang termampu saya lakukan.

Saya pun tak nak streskan sesapa,kalau saya bertanya bukan bererti saya sengaja nak menyibuk.Sekadar ingin bertanya..Tapi jika soalan dan pandangan saya tu boleh menimbulkan masalah pada orang lain,saya minta maaf sangat..

Diam lebih baik..

Tuesday, 3 July 2012

Bila "CINTA" semakin pudar...



Bila "CINTA" semakin pudar

Semua mengharapkan hubungan yang terjalin kekal ke akhir hayat namun ada juga pasangan yang terkandas dalam perhubungan.Pelbagai dugaan menimpa adakalanya ditipu,dianiaya dan pelbagai lagi cabaran yang membuatkan "Cinta yang ada semakin pudar" dan hilang kemanisan untuk terus menjaga hubungan.

Jika dulu mudah kita memaafkan dan melupakan tapi kini,jika sidia memohon maaf,kita semakin sukar memaafkan dengan seikhlas hati.
Jika dulu mudah kita bertemu dan berbincang bersama tapi kini,kita lebih banyak memberikan alasan jika sidia ingin bersemuka.
Jika dulu mudah kita tergelak besar walaupun hanya "lawak dop skola" dari dia tapi kini,gurauan pun boleh jadi punca pergaduhan besar.
Jika dulu mudah kita berjanji akan kongsi kesusahan bersama tapi kini,kita hilang disaat sidia memerlukan bantuan dan pertolongan.
Jika dulu mudah kita rasa macam nak "tercampok" jantung, ke luar bila teringatkan sidia tapi kini,dada terasa lapang tanpa memikirkan sidia.
Jika dulu mudah kita mendoakan yang terbaik untuk sidia tapi kini,sidia bukan lagi dalam list doa kita.
Jika dulu mudah kita rasa trauma jika kehilangannya tapi kini kita rasa trauma jka terus bersama.
Jika dulu mudah kita berjanji akan kekal sebagai "kawan" walaupun hubungan gagal tapi kini,kita melayan  sidia ibarat musuh yang nyata.

Betapa banyaknya "JIKA" HATI DAH X SUKA
Bila "CINTA" semakin pudar semuanya memang sukar~themoonshadowz

Tapi pada aku,walau apapun alasan untuk berpisah,pilihlah cara yang terbaik untuk menyelesaikan masalah.Janganlah kita menganiaya perasaan orang yang ikhlas menyayangi kita selama ni.

Dan cubalah untuk berpisah tanpa trauma
Jangan biarkan hidup anda diselebungi trauma kerana misteri cinta~themoonshadowz

SEKIAN.TIMACIH

Follow by Email

Blog Archive