Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Friday, 10 August 2012

Sedih toi..

"Pilihlah yang terbaik kerana aku bukan yang terbaik untuk kamu"

Terbaik bukan bererti dia yang sempurna segalanya,kalau kau fikir wajah dia hensem/cantik sangat,adakah kehenseman dan kecantikan dia akan kekal selamanya??Jika dia kaya berharta adakah kekayaan dia menjamin kebahagiaan yang berkekalan dan seribu kesempurnaan lagi yang tak ternyata di sini.

Hati yang ikhlas yang boleh menjamin kebahagiaan hubungan ni,kau pun tau..Dan adakah kau betul-betul ikhlas atau sekadar berpura-pura semata ingin menjaga perasaan orang lain..

Tiada sesiapa yang berhak menghukum/membuka keaiban saudaranya yang lain.Menilai bukan sekadar mendengar malah ada ketika mata tersilap tafsir.TAPI bagaimana dengan kenyataan yang nyata,haruskah aku tulikan telinga dan butakan mata.Maaf,itu memang lebih menyakitkan hati lagi.Aku tak suka berkeras,cukup sekadar dengan kiasan dan berbasa basi dengan harapan kau akan lebih mengerti dan berfikir,'adakah betul apa yang aku tegur'.MENEGUR bukan bererti aku sempurna tapi sebagai peringatan bersama.Kita manusia biasa pasti alpa dan terlupa.

Jangan berubah kerana terpaksa tapi jangan sampai aku jelik.

Dan aku harap kau lebih mengerti 


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive