Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Friday, 22 June 2012

Jom Mandi...Mary & Mario....

Tik tok tik tok.....Kejup jew ase cuti aku dah nak sampai ke penghujung...Huhuhu....Sejak ada Mary dan Mario kat umah umie aku ni,aku makin rajin,...Hehehehe...Rajin pedo'oh...

Yang putih tu Mario & yang hitam tulah Mary...

Pagi ni,makin geram aku tengok kecomotan dowank,kaki dah tahap koje bancuh simen,punyerlah itam,adoi....
Memandangkan aku overpower harini,so harini,Mary & Mario dimandikan
Belasah dengan syampoo Pantene jew..keh keh keh..







Ni muke bengang ni,kena jemur
P/S:Ingatkan untuk jenguk sedara Mr.B ni,risau terjelir kepanasan jew nanti...
Hehehehe...Pasni kompem wangiiiiiiiiiiii....

..SEKIAN.TIMACIH..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive