Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Saturday, 16 June 2012

BLOG AKU,beza dulu dan skunk...



Entri aku kalini pasai BLOG AKU,beza dulu dan skunk
P/S:Boleh klik sini untuk jenguk  BLOG LAMA AKU atau BLOG BARU AKU

..CHEKIDOUT..

Ini header lama aku,edit semata-mata ni..
WELCOME TO MY SPACE.Wallah..Time ni memang jadi blogger yang tatau pepe,orang ada blog,kita ikut jew...(^_*)

Ini header yang terbaru,sudah belajar bermesra dengan adobe photoshop,tapi belum tahap mahir lagi..
Apapun,xdop usaha dop jadi mende,guane gamok???
(^_^)

Ini shoutbox untuk blog lama aku,dah x berfungsi dah pon...

Untuk blog baru,aku ada cbox dan jugak Fibox
Senang nak jejak blogger yang sudi ke blog aku.BW n polow...
Tiada paksaan tapi mengharap ni....(^_*)

 Dulu aku akui,kurang faham dengan fungsi BW(blog walking),aku fikir bila aku ada blog,aku ada follower.Inilah hasilnya,cuma berapa kerat aja yang singgah dan follow....Huhuhu....

Sekarang,alhamdulillah...Bila kita rajin BW,tinggal jejak,mengomen di entry blog lain dan follow blogger lain,maka bertambah jugaklah follower di blog aku ni,...OK LA TU..Timacih sumer...(^_*)

Dulu,aku pakai MIXPOD,memang banyak lagu arrrr...Hehehehe..Tapi di blog baru,aku cuma pilh satu lagu jew,tupun da x bunyi da,,(sindrom mim alif lam sim) nak tukar lagu...:)


HURM...Dan dengan label yang ada,lebih mudah untuk pembaca memilih mana-mana entri yang teringin dibaca...
Hurm...Apapun aku sayunk blog aku....
SEKAIN.TIMACIH

2 comments:

  1. wah... baru nmpak fresh kn... btw semoga berjaya dalam dunia blog ne ek.. anti dah jd otai jangan lupa ak k :)

    ReplyDelete
  2. heheheehe...thanks taufiq.....dop lupe diri,Insya-Allah....(^_*)

    ReplyDelete

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive