Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Thursday, 26 April 2012

Amin.....

Aku bersembang dengan teman aku,cite punyer cite masuk arr bab komitmen..

AKU:Saya nga banyak komitmen pun.
DIA:Komitmen gone(guane) tu???
AKU:Hurm,nanti cite,malu nak cakap awal-awal
DIA:Cakap skrang jugak.
AKU:Malu.....
DIA:Huk aloh,cakap lah awak...
AKU:Tunggulah sampai saya x malu dah...
DIA:Ok
Dua saat kemudian
DIA:Citerla cepat awak.....
AKU:X bley lagi awak,bagi saya masa k,awak doakan je untuk saya supaya urusan saya dipermudahkan,kay...
DIA:"SELAMAT PENGANTIN BARU"
Aku:Amin....

Aku tersenyum je saat mengaminkan doa dari seorang teman ni.Aku dah agak,bila aku sebut pasal komitmen,kompem dia fikir aku dah 'bersedia" untuk berumahtangga (untuk kali yang keduanya erk)..Aku tak nafikan,dia sebagai seorang teman yang mungkin dah x larat nengok aku membuje,(hehehehe) pastinya ingin melihat aku segera berumahtangga sekali lagi dan almaklumlah,aku makin "berusia" katanyer dan banyak lagi rr sebab dan alasan yang munasabah dan tidak untuk dia 'bebelkan' aku yang single di ketika ini..Hehehe..Terkadang nak jugak aku sekeh dia kerana dia yang bujang lagi available buley skolahkan aku bab kawen dan jangan memilih,katanyer...ADEI...

Secara jujurnya,aku bukanlah memilih pun,cuma aku yang belum terpilih untuk dimiliki dan memiliki...Hehehe..Sedangkan macik WOK yang sudah berusia pernah menggemparkan negara dengan perkahwinan di usia emas dengan jejaka muda belia plak tu.Tapi aku xlah kata aku nak tunggu umo sebaya tu ,itu cuma contoh ye....

Apa yang pasti,aku akan sentiasa berterima kasih dan meng'amin'kan doa  teman-teman yang mendoakan aku agar aku akan segera "dimiliki"..

Buat masa ini,hanya masa bisa menjawab segala persoalan kalian
(^_*)

~AMIN~

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive