Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Friday, 13 January 2012

That's the way....AHA...AHA... (^_*)

Bila aku nak bercerita..
ERKK..Guane pulok spek ni,kaco kaco...(^_^)

Apalah yang aku nak kongsi ni..Korunk rase,senang kew jadi blogger,apalagi blogger berkarat macam aku ni..Hehehe..Kenapa owh why...

Tiap blogger ada kisah nak dikongsi dan aku plak,..Macam-macam hal la...

  • Ada blogger cakna yang prihatin dengan perkara yang berlaku disekeliling dan menyampaikan maklumat yang berguna pada orang..Yang tak bagusnya,jika terlalu bercara ke hal orang dan menyebarkan fitnah...Tak patut..
  • Time kije macam sangat sibuk,tapi sebenarnya sibuk update blog time bekerja..Tak patut...
  • Cara menulis yang terlalu open minded,terlalu terbuka sampai ada pihak yang terasa...Tersentap bagai...OWH...Tak patut..Seorang blogger mesti faham sensitiviti tentang sesuatu perkara dan menyampaikan dengan cara yang betul..
  • Mesra tu perlu tapi jangan terover,..Gediklah pulok..Dan janganlah pula terlalu sombonk,..Kita da blog walking kat tempat dia,wat derk je,xnak pon jenguk balik...Huhuhu...Tak patot...
  • Dan yang paling x patutnya,adalah blogger yang suka COPY idea dan hasil kerja orang lain...Kalau dah x ada idea nak dikongsi,janganlah sampai tahap ciplak hak orang.Apalagi yang 100%. COPYCAT..X patot..Kenalah ada cara dan ide sendiri,baru ORI...

Dan aku pula,ku akui aku newbie,..Punya banyak kelemahan diri..Tapi aku bukan blogger cikai yang copy sana sini..Dan kepada penciplak tegar,..carila idea sendiri,baru ORI..

..SEKIAN.TIMACIH..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive