Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Saturday, 28 January 2012

Mee Kari Sedap & Keropok Busuk...

Semalam aku sempat lepak dengan Are-Da Adam...Aku order Mee Kari dan Teo' O Ais...Yang sampai Mee Kari dan Tea Ais,oleh kerana mood aku baek,aku hadap ajelah Tea Ais dengan senyum lebar dan ucapan "terima kasih"... Aku dah dapat imagine "Mee Kari + Tea Ais =PREET...PROTT..KEBABOOMM...Dan Are-Da Adam plak order Bihun Sup dan Nescafe Ais...Menu tambahan,jemput pisang dan keropok...

Di sebelah kanan aku ada tiga orang lelaki yang ku rasakan,mereka ni para "kontraktor"...Tiapkali dowank bercerita pasal projek jejuta,macam ada high note pada ayat JUTA JUTA tuh...Dan aku tiapkali terdengar high note tu,aku makin berselera...Dowank bla,bla,bla...Dan "dulu kita pakai borang J aje dah bley apply kad kredit'...Dalam hati aku Owh dan Urm...Salah sorang dari mereka tambah order "Kopi Jantan Satu!!"...Mungkin dah kering tekak bercerita bagai nak rak...Hehehehe...

Dan di sebelah kiri aku pula,ada dua orang lelaki yang bercerita pasal "S.B.P.A" dan aku rasakan mereka ni gomen servant lah kan...Tapi x berapa jelas apa yang mereka bualkan,pasal dowank "low key" x segah para "kontraktor" di sebelah kiri aku...

Aku dan Are-da Adam plak merapu aje lebih..Rugi kalau Mee Kari sesedap ni kalau x btoi dinikmati...Dowank yang banyak bercerita tu,dapat ke rase nikmat Mee Kari Dan Bihun Sup yang dowank makan tu???

DAN

Dowank perasan tak Keropok Busuk yang dowank telan sampai habis???ERKKK...


..SEKIAN.TIMACIH..



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive