Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Thursday, 12 January 2012

Hakikatnya..

Entri aku kalini,..
Betapa istimewanya tiap-tiap hari dan betapa istimewanya harini...

~CHEKIDOUT~

Apa sahaja yang dinikmati...
Sesiapa yang ditemui..
Peluang untuk berkongsi..

Aku melawat ami di HTAA,Kuantan.Enggan menunggu lif yang sesak,aku menapak ke tingkat lima dan pancit di tingkat empat..URMM..Alahai..Hospital owh hospital,tak dinafikan aku alah dengan bau ubat,darah dan suasana hospital tu sendiri..Tapi mungkin hanya ini peluang yang aku ada..Aku disambut dengan senyum sumbing.."Sakitkah dia??"Soalan bodo untuk diri sendiri..

Masa aku sampai,ami sedang menikmati gulai ikan tempoyak.Pandangan mata tampak berselera..Melihatkan ami yang sedikit membusung,OWH...Itu hakikatnya dan makin jelas,dia amat sakit..Peluang dan keajaiban,dua rasionalnya untuk itu..

Ami bercerita detik yang dah lepas dan terkadang aku khayal..Sesal mungkin ya tapi masa bukan janjinya..Hati aku sedikit terusik dengan keadaan ami tapi aku xnak nampak lemah..Aku lebih berterima kasih pada kawan-kawan ami yang menjaga dan menjenguk ami sepanjang ketiadaan kami.Itu yang pasti..

Esok mungkin...
Hakikatnya,hari ini...

..SEKIAN.TIMACIH..




No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive