Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Tuesday, 24 January 2012

Gossips Gurlz...NADA CINTA

Harini aku balik ke Rompin menghantar Si Lulu...Selama ni,aku memang sediamaklum betapa melekatnya umi dan puteriku dengan sinetron NADA CINTA...Dan harini,aku lebih tergezut lagi apabila....


Sofia:"Akak,awak tengok NADA CINTA????"
Nurul:"Nak tengok camana,rumah mama mana ada ASTRO" (P/S:Rumah aku memang setia dengan arial tv ikan,heherk)
Sofia:"OWH!!!!!Awak tak tahulah yang RASTY dah mengandung?? (Soal Si Sofia bangga pasal dia lebih update pasal NADA CINTA)
Nurul:"YE????NADA macamana???Mesti NADA mengada...(P/S:Aku pun x faham kenapa Nurul anggap NADA mengada)
Sofia:"NADA macam biasa aje tapi saya x taulah macamana RASTY boleh mengandung..."
Nurul:"OWH!!!!(Dan terus sambung buat homework..)

Dan Sofia memandang aku ...

Sofia:"MAMA...Rambut saya dah panjang"
Aku:"Kenapa???Adik nak potong ke"???
Sofia:"Tak,adik nak buat rambut macam RASTY,panjang dan kerinting di bawah"...

OWH!!!!Sekarang aku lebih tau betapa sinetron NADA CINTA punyer penangan pada umi dan puteriku...X mustahil bila aku balik sekali lagi,mereka dah hilang loghat Rompin...

UMIE:"Nurul....Ke mari sebentar..
NURUL:"Ngapain umi????Aku lagi ada kerja'an yang perlu diberes'in"
SOFIA:"Argh!!!!Dasar pemalas,baru dipanggil udah ada alasannya"...
Dan aku PASTI BINGUNG TRUS.......(^_*)

..SEKIAN.TIMACIH..


4 comments:

  1. Replies
    1. hehehehe...
      pengaruh terbaek dan terbalik....hehehehe.....

      Delete
  2. pengaruh sinetron Nada Cinta sangat kuat.. hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive