Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Monday, 30 January 2012

Demam AJL...

Are-Da Adam nampaknya berselimut dek demam anugerah Juara Lagu,(aku yang kata)..Dan terkolap 10 minit kemudian..

Pia:Mama tegak tiwi 3 sekarng (MAMA,TENGOK TV 3 SEKARANG)
      Masa si Pia sms,aku memang tau,dia nak aku tengok NAJWA LATIF...Dan aku tros kol dia,aku nak tau          lebih...
Aku:Kenapa?(pura-pura x tau)
Pia:CINTA MUKA BUKU...Hehehehehe..Mama,akak nak cakap...
Lulu:Mama,nanti cuti panjang kita pergi KLCC..
Aku:HAAA...Ada apa??
Lulu:Kita pergi makan....
Aku:Yelah...(jauhnya ajak makan..dalam ati)

Kambeng sejuk..
Kambing sejuk:Malam ni YUNA menang.Tu je saya nak cakap..huhu..
Aku:HURM...Awak jangan lupa TIGA SUARA.
Kambing sejuk:Awak tengokla jup lagi YUNA menang..
Aku:Kenapa??
Kambing sejuk:Sebab saya suka YUNA..
Aku:Kalau ikut perasaan suka,saya tak payah tengok final AJL,saya tengok drama lakonan Aaron jew (kite bako)
Kambing sejuk:Hafiz yang menang....,,,,,,,,,
Aku:HURM...Tengokla sape yang menang..Mujur saya x beating,lau x,menangislah awak...

Aaron:Awak rasa siapa menang??
Aku:TIGA SUARA..
Aaron:HAISHH..Awak x pandai menilai lagu nih...Saya rasa Jamal Abdillah yang menang..
Aku:OK,kita beating,kalau Jamal menang,saya belanja awak cendol tau,hehehekk...(kenakan dia)
Aaron:OK set..Kalau Jamal kalah,awak kena keluar dengan saya..(aku yg terkena balik..uhh...taktik)
      Selepas diumumkan pemenang..
Aku:OWH..Jamal kalah..Awak tak dapat cendol,jangan nanges erk..
Aaron:HAHAHAHA...Awak kena keluar dengan sayalah nampaknya..Hoooyyeeee...

Berbanding dengan Znand yang jugak dilanda demam AJL tapi x menonton.Bertanyakan siapa menang dengan ucapan selamat menonton dan apa punca YM (yahoo messenger) xley bukak..

Dan aku yakin,ramai yang menonton Anugerah Juara Lagu ada feberet artis memasing..Antara lagu yang berjaya ke peringkat akhir AJL ialah CINTA MUKA BUKU,SEDETIK LEBIH,WANITA SELURUH DUNIA,PENAKUT,KEKANDA ADINDA,SUNGAI LUI,KALAU BERPACARAN,KISAH HATI,KARMA,AWAN NANO hingga ke BERIBU SESALAN dan

Akhirnya,JUARA menjadi milik HAFIZ dengan AWAN NANO juga memenangi VOKAL TERBAIK,TEMPAT KEDUA MILIK TIGA SUARA-BERIBU SESALAN gandingan NING BAIZURA,JACKLYN VICTOR dan SHILA AMZAH..TEMPAT KETIGA PULA menjadi milik FAIZAL TAHIR dengan lagu KARMA..Dan PERSEMBAHAN TERBAIK dimenangi oleh ALYAH dengan lagu KISAH HATI..~CONGRATES~

P/S HAFIZ memang sempoi habes masa menerima anugerah...TERBAEK..





No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive