Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Saturday, 3 December 2011

Ombak Rindu punyer penangan...




I'm about to sleep...It's 3.05am already tapi aku sempat lagi nak wat entri ni...Ombak Rindu punyer penangan..Jika ditanya pasal novel Ombak Rindu,IKHLAS aku kata,aku dop pernah baca pun...Bagi ulat novel pasti memalukan kalau xde novel ni dalam koleksi.. Dari start preview,beberapa kawan aku yang ulat novel ni dah mula bercerita tentang kehebatan kisah Ombak Rindu ni...Bila aku yang ditanya,aku cuma...AAAAARRrr,.. Sebut pasal Ombak Rindu,I know nothing....

Ombak Rindu dah jadi topik hangat samada di sesi mengumpat dan juga mesyuarat tingkap...(HEHEHE)...Aku turut hangat jugak pasal x tau nak sampuk apa...Rugi....

Aku xnak miss Ombak Rindu...Apa yang tersirat di hati aku,akhirnya tersurat dek ajakan member yang memang dah angau nak tengok Ombak Rindu..So,aku tengok midnite la memandangkan siang hari tu kitorang bekerja...Masuk pukul 12.00am dan keluar pukul 2.20am..Nak tau camana citernya,angkat kaki,hulur RM dan tontonlah sendiri....Dalam citer ni,aku tau ramai yang nak tengok Aaron Aziz.Biasa dia bawak watak suci je,tapi dalam Ombak Rindu, Hariz memang makan dalam arr watak dia ni...Aku suka watak Izzah lakonan Maya Karin,watak Dato Sufiah lakonan Azizah Mahzan memang buat aku..ARGH....Geram sangat...Aku kesiankan Mila,menyintai tanpa dicintai amat memeritkan..Sniff,sniff,..SNIFF...Sob..sob...Tacing tol citer ni,x caye,tanya kawan aku,dia x segan-segan nangis dah..Cuma aku je yang tahan perasan..Bukan aku malu nak nangis,aku kena pk gak,aku xbawak tisu banyak,nanti xkan nak kesat pada tudung kot...Nampak bebenor dop senonohnyer..(^_^)

Movie Ombak Rindu memang meraungkan..X rugi tonton..

P/S:Cecepat like Ombak-Rindu-Official-Homepage

..SEKIAN.TIMACIH..









Friday, 2 December 2011

My Noty Pia....URM..Alahai...

Umie aku pergi ke K.L,tinggallah Si Lulu dan Si Pia di rumah..Kalau mereka berdua aje,memang aku risau sangat tapi alhamdulillah ada saudara yang menjenguk mereka..Pagi tu Si Pia bangun awal dan seawal tu jugak,dia mula sms aku...

My Pia:Mama bila mama balik sini
Aku:Mama balik 15/12
My Pia:Mama balik harini pukul 12 ke harini mama tolong beli topak boleh ha sebab adik punya dah nak abis ye.
Aku:Mana boleh balik sana tapi mama masuk topup dekat adik ya.
My Pia:OK tapi topak adik dah nak abis mama macamana nak talifun umi
Aku:Nanti mama topap ye sayang.
My Pia:2ringit 7puluh mama.
            Boleh nanti abis macam mana mama mama adik meses mama pun abis mama talifun je adik.

Aku pun kol Pia dan berjanji akan topupkan dia secepat yang mungkin.Sape x sayunk anak wey,..So,topup si manja otw.Aku mesej Pia tapi pending dan bila aku kol,x dapat tros...ADOI..Risau plak...Apa da jadi,..So,aku kol plak Si Lulu,x berjawab jugak..Bertambahlah risau...X lama pop up mesej kat hp aku.

Lulu:Mama beli talifun yang baru bolehlah untuk adik.Sebenarnya...Talifun adik...Mama...Talifun Lu..
       (Time aku terima mesej ni,aku baca berkali-kali,dop paham apa yang Si Lulu ni nak bgtau...Serabok perok aku jup,hehehe...Risau ...)

P/S:Anak aku memang gunakan loghat cakap sukati walaupun dalam sms..Alahai....Macamana Si Pia sms tiada full stop,macam tulah juga dia bercakap tiap masa dan ketika..Tanpa noktah kecuali tidur..

Aku dah x sabar nak tau so aku kol Si Lulu...Si Lulu menjelaskan bahawa hp Si Pia terjatuh dalam tandas..Sambil Si Lulu bercerita,aku dengar sayup-sayup suara Si Pia menyampuk dari belakang,"Mama,adik minta maaf,adik xsengaja,mama bagilah handphone buruk mama,biar adik pakai...Kalau nak belikan adik yang baru,adik nak handphone iPAD...."

Terdiam aku dibuatnya,..Mujur cuma masalah handphone bukan perkara lain..Dah buat silap,sempat lagi mintak digantikan dengan,.. handphone iPAD..Pandai plak simpan rahsia berdua....My Noty Pia...
URM...Alahai....


SEKIAN.TIMACIH..


Wednesday, 30 November 2011

0695 dan bukan 5690

Mornink with sedikit fenin..Selamat Pagi Rabu dengan sedikit keliru..No reload topup yang dibaca terbalik,buat aku sunggo pelik...Kenapa no.3 terbalik???Menyedari silap sendiri dan sedikit bodo di pagi ni,aku cuma tersenyum sendiri...ARGH...Apalah yang aku melalut sangat pagi ni..Sepatut dibaca dari 9342 1596 3190 0695 dan bukan 5690 061E (camana plak bley tiga terbalik & dua saat bodo,aku jugak x perasan no.5  pon dah semacam)...HEHEHEK...Datang satu lagi kebodohan,"ni kalau beli agak-agak naik tak no terbalik ni ????"Sempat lagi up dari 3D(DUNGU,DUMB,DABEL BODO) ke 4D......

ASTAGFIRULLAH..Ampunkan Aku Ya ALLAH..

Dan skunk aku nak sambung kije aku balik..Khilafnya aku sendiri dan mohon dariNYA agar diampuni dan harini kerja aku setel dengan baik...Amin....

SEKIAN.TIMACIH..




Tuesday, 29 November 2011

ARGH....Kenyang...


Rasa cam lama tol x jenguk blog kesayangan aku ni...WARGH...Rindu jugak....So rini aku jenguk sambli bersihkan sawang yang ade....HEHEHEHE...Langit mula mendung dan cuaca yang macam ni,buat aku tersa nikmatnya jika....Tapi semuanya imagimasi terhenti bila pewotku mula meraungkan lagu "The Beauty In Ugly"...So jayzy like craze..My pewot knows wth and bubbling about..HEHEHE..Dengan Nasi Kukus sebungkus,...ALHAMDULILLAH...(^_^)

Sekian.Timacih..

Follow by Email

Blog Archive