Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Saturday, 22 October 2011

Dah rindu....

Rase macam da bertahun x jenguk cni (percaye jek)..Bagai dipanggil-panggil ke sini.... Da x sabar nak menhentam seseorunk...HEHEHEHEHE....Apapun,kena tunggu masa yang sesuai...Kasi libas baek punyer....JAGAMU....(http://youtu.be/vavU05UeEaU is on )

Monday, 17 October 2011

Cinta?Benci?Cinta...ERK.....Benciiii....


Resah,gelisah,gundah gulana.
Siang dan malam dihantui bayangannya,
Cinta tau benci,pusing memikirkannya.
Xnak citer banyak..
CHEKIDOUT ya...
(^_^)

CINTA

  @ 

BENCI

Termenung teman memikirkan hubungan yang tiada kesudahan.Sakit  memikirkan cinta yang hampir kecundang tapi hati masih rindu dan sayang.Apalagi cemburu mula bertandang mendengar kisah sidia yang mula menemui seseorang...Terdengar lagu "Cinta dan Benci dendangan Geisha",buatkan hati semakin rawan tak berkesudahan...

Lirik Lagu Geisha Cinta dan Benci 

bagaimana cara membuatmu bahagia
nyaris ku menyerah jalani semua
tlah berbagai kata ku ungkap percuma
agar kau percaya cintaku berharga
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
tak kuat ku menahanmu, mempertahankan cintaku
namun kau begitu saja, tak pernah merindu

sungguh aku tak bisa, sampai kapanpun tak bisa
membenci dirimu, sesungguhnya aku tak mampu
sulit untuk ku bisa, sangat sulit ku tak bisa
memisahkan segala cinta dan benci yang ku rasa
apa kau mengerti ku sedih sendiri
tanpa ada kamu ku merasa sepi
tlah lama ku menantimu, diam sendiri menunggu
setengah hati mencinta, ku sakit karenamu

woo ooo ku sakit karenamu
sungguh aku tak bisa, sampai kapanpun tak bisa
membenci dirimu, sesungguhnya aku tak mampu
sulit untuk ku bisa, sangat sulit ku tak bisa
memisahkan segala cinta dan benci
sungguh aku tak bisa membenci dirimu
sesungguhnya aku tak mampu
sungguh aku tak bisa, sampai kapanpun tak bisa
memisahkan segala cinta dan benci ooo
cinta dan benci ooo yang ku rasa

Sumber lirik:LirikLaguIndonesia.Net


Teman masih termenung lagi,
Mintak pendapat,
Yang ni aku kasi.....

  • Mimpi bukan sebarang mimpi,tak mustahil jugak kau tak cuci kaki.
  • Kalaupun datang tidak dijemput,biarlah pergi dengan sendiri mau ingatla...
  • Perkara da lepas jangan lagi dikenang tapi ko memang ko degil memanjang,padanlah asik termenung panjang.
  • Sedangkan tv pun bley tukar-tukar channel,lu apehal der??Dok ulang kisah yang sama??Naik muak lak wa mendengarnya.
  • Lu hidup untuk sape???Ini bukan drama petang-petang,boley ulang-ulang.Lu hidup sekali aje,xkan nak mati akal pasal dia sorang???...
  • Nak tak wa announce dia punyer nama???kalau xnak,baik lu bukak citer baru,kalu x,...Lu memang haru...
  • Wa cuma nak tgok lu bahagia jerk..Bukan masuk Hospital Bahagia nun.
  • Rehatkan badan dan minda...
  • Berdoalah kepada Yang Maha Esa,.Yang Maha Mengetahui segala rahsia..
  • SEKIAN.TIMACIH...

Sunday, 16 October 2011

It's weekend...Today my weakday....

..HUARGH..

Oh....My...BGF...

Dengan bermodalkan RM1.40 (untuk membeli MaxCrunch),aku mula mengunyah sambil berfikir ape ide aku tuk harini...Blink,blink(ibarat modem broadband aku yang agak tenat di kala ni,dengan kelajuan siput sedut kuasa nyah)...Aku pun ikut BLANK....

Aku rasa selekeh tol bila:

  • HUARGH!!!Aku masih lagi menguap pada 230pm.
  • Rasa kurang upaya nak bangun dari katil dan masih terguling -guling lagi,..hehehe..
  • Tamparan agin kus-kus dari kipas sponsor ni buat aku ase nak pejam semula.
  • Aku mula mengendap bilik orang lain nak pastikan bukan aku sowank je yg wujud di sini...(katil lagi)
It look alike that my Sunday be my pathetic day...URGH....Sedeyyyy...


TADA!!!!!!!!!!!!!!!Tetiba aku teringatkan my BGF(bef gulfren) aku nun jauh di sinun...Dan aku nak share serba sketlah betapa PENTINGNYA BGF lam idup aku ni...
CHEKIDOUT...



  • Aku honestly rindu time kiter bersame tapi apakan daya,kita terpisah dek jarak dan ceritera hidup yang berbeza...
  • TIME ISTIMEWA,hang out together.U belanjer.i suker giler...U nyanyi,i tutup telinge..No reason but we're just having time together...
  • Mana yang solo,dah pun berdua.Aku jugak dah bertiga.Makin menambah harap pasni gathering la pula ye....:D
  • Dulu banyak main,now da FOKUS giler..Kita makin bz dengan komitmen berbeza,namun persahabatan moga terpelihara selamanya...
  • Kita bukan kawan sehari,..We are one big happy family....
  • Credit to my beloved bgf...
  • Sekian.TIMACIH..


Cinta Muka Buku Official Video Clip - Najwa Latif



My LULU peberet song....(^_^)

MTV 'Berdua Bersatu' - Forteen

Follow by Email

Blog Archive