Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Thursday, 15 December 2011

You're so annoying when...




Aku dop kisah ko ni chanteq tau hensem bagai...Tapi bila part makan,please behave yourself..And you're so annoying when..

  • Melentok kat meja,kalau ngantuk baik balik tido jek..
  • Menjerit panggil pelayan untuk amek order..Bingit sungguh..
  • Bila dah dapat menu,belek macam nak pilih pakej perkahwinan jew...Macam menu dia je yang empunyer...Adohai..
  • Ketuk jari/tangan atas meja,sampaikan orang meja sebelah pon dok perhati..
  • Kalau nak bercerita dengan aku,aku cuma ada dua telinga aja nak menadah cite.Jadi aku x perlu telinga ketiga atau keempat nak mendengar sama..Dan kotye pon bersemangat sangat nak bercerita,tangan x payahlah bersemangat semacam.Dah macam penceramah dop bertauliah dah aku tengok..Parok..
  • Tengah makan dan BURP.. pastu gelak besar..ERKK..Kelakar kew???
  • And most of all,you are so so sangat annoyying bila gunakan straw sebagai pencungkil gigi..WTF...Wat muka suci je then semua sisa makanan melekat kat straw tu...ARGHHHHHHHH!!!!
Biarlah beradab sket bila berada di tempat makan dan nak makan tu..Don't be such a crap..

..SEKIAN.TIMACIH..






No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive