Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Saturday, 3 December 2011

Ombak Rindu punyer penangan...




I'm about to sleep...It's 3.05am already tapi aku sempat lagi nak wat entri ni...Ombak Rindu punyer penangan..Jika ditanya pasal novel Ombak Rindu,IKHLAS aku kata,aku dop pernah baca pun...Bagi ulat novel pasti memalukan kalau xde novel ni dalam koleksi.. Dari start preview,beberapa kawan aku yang ulat novel ni dah mula bercerita tentang kehebatan kisah Ombak Rindu ni...Bila aku yang ditanya,aku cuma...AAAAARRrr,.. Sebut pasal Ombak Rindu,I know nothing....

Ombak Rindu dah jadi topik hangat samada di sesi mengumpat dan juga mesyuarat tingkap...(HEHEHE)...Aku turut hangat jugak pasal x tau nak sampuk apa...Rugi....

Aku xnak miss Ombak Rindu...Apa yang tersirat di hati aku,akhirnya tersurat dek ajakan member yang memang dah angau nak tengok Ombak Rindu..So,aku tengok midnite la memandangkan siang hari tu kitorang bekerja...Masuk pukul 12.00am dan keluar pukul 2.20am..Nak tau camana citernya,angkat kaki,hulur RM dan tontonlah sendiri....Dalam citer ni,aku tau ramai yang nak tengok Aaron Aziz.Biasa dia bawak watak suci je,tapi dalam Ombak Rindu, Hariz memang makan dalam arr watak dia ni...Aku suka watak Izzah lakonan Maya Karin,watak Dato Sufiah lakonan Azizah Mahzan memang buat aku..ARGH....Geram sangat...Aku kesiankan Mila,menyintai tanpa dicintai amat memeritkan..Sniff,sniff,..SNIFF...Sob..sob...Tacing tol citer ni,x caye,tanya kawan aku,dia x segan-segan nangis dah..Cuma aku je yang tahan perasan..Bukan aku malu nak nangis,aku kena pk gak,aku xbawak tisu banyak,nanti xkan nak kesat pada tudung kot...Nampak bebenor dop senonohnyer..(^_^)

Movie Ombak Rindu memang meraungkan..X rugi tonton..

P/S:Cecepat like Ombak-Rindu-Official-Homepage

..SEKIAN.TIMACIH..









No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive