Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Friday, 2 December 2011

My Noty Pia....URM..Alahai...

Umie aku pergi ke K.L,tinggallah Si Lulu dan Si Pia di rumah..Kalau mereka berdua aje,memang aku risau sangat tapi alhamdulillah ada saudara yang menjenguk mereka..Pagi tu Si Pia bangun awal dan seawal tu jugak,dia mula sms aku...

My Pia:Mama bila mama balik sini
Aku:Mama balik 15/12
My Pia:Mama balik harini pukul 12 ke harini mama tolong beli topak boleh ha sebab adik punya dah nak abis ye.
Aku:Mana boleh balik sana tapi mama masuk topup dekat adik ya.
My Pia:OK tapi topak adik dah nak abis mama macamana nak talifun umi
Aku:Nanti mama topap ye sayang.
My Pia:2ringit 7puluh mama.
            Boleh nanti abis macam mana mama mama adik meses mama pun abis mama talifun je adik.

Aku pun kol Pia dan berjanji akan topupkan dia secepat yang mungkin.Sape x sayunk anak wey,..So,topup si manja otw.Aku mesej Pia tapi pending dan bila aku kol,x dapat tros...ADOI..Risau plak...Apa da jadi,..So,aku kol plak Si Lulu,x berjawab jugak..Bertambahlah risau...X lama pop up mesej kat hp aku.

Lulu:Mama beli talifun yang baru bolehlah untuk adik.Sebenarnya...Talifun adik...Mama...Talifun Lu..
       (Time aku terima mesej ni,aku baca berkali-kali,dop paham apa yang Si Lulu ni nak bgtau...Serabok perok aku jup,hehehe...Risau ...)

P/S:Anak aku memang gunakan loghat cakap sukati walaupun dalam sms..Alahai....Macamana Si Pia sms tiada full stop,macam tulah juga dia bercakap tiap masa dan ketika..Tanpa noktah kecuali tidur..

Aku dah x sabar nak tau so aku kol Si Lulu...Si Lulu menjelaskan bahawa hp Si Pia terjatuh dalam tandas..Sambil Si Lulu bercerita,aku dengar sayup-sayup suara Si Pia menyampuk dari belakang,"Mama,adik minta maaf,adik xsengaja,mama bagilah handphone buruk mama,biar adik pakai...Kalau nak belikan adik yang baru,adik nak handphone iPAD...."

Terdiam aku dibuatnya,..Mujur cuma masalah handphone bukan perkara lain..Dah buat silap,sempat lagi mintak digantikan dengan,.. handphone iPAD..Pandai plak simpan rahsia berdua....My Noty Pia...
URM...Alahai....


SEKIAN.TIMACIH..


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive