Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Wednesday, 14 December 2011

Me & GG..(TQ Teman)



Entri ni khas utk teman aku yang sentiasa mengenakan aku dan GG...URMM..Alahai,..Siapakah GG dan kenapa GG??

  • Lelaki absolutely ..
  • Handsome???Kinda..
  • Tua ka muda??Rahsia...
  • Kenapa GG???Adakah gg di chateq tersusun??terabur atau 18karat???(HAHAHA!!Tegas sekali bukan 18karat kay)
  • Yang pastinya teman aku ni lebih arif siapa GG dan kenapa GG..URM..Alahai...

TQ teman,skunk aku da tunaikan janji.Nama aku da chateq awat GG banyak komanya??Siap ada lagu lagi tau yang padan buat kami berdua~katanyer.....Pandai je kenakan aku erk???HEHEHEK...I lap U!!! 

Dengarkanlah Hatimu Milikku

..SEKIAN.TIMACIH..



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive