Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Wednesday, 21 December 2011

Mat Pagi Damoonshadowz..

Aku sebenarnya xde entri menarik pagi ni,sekadar menjenguk blog yang sentiasa di aty..Ecewah...
Kawan aku kata,"Klo dah kaki blog ingat sokmo tak kra siang malam"...OWH kawan,aku memang suka berblogging ni tapi xlah siang malam aku nak melekat camni...Ada masa dan ketikanya,aku perlu minum milo dan makan biskut bijan tanpa pepe gangguan...Ada masanya dah 110% semangatnyer nak menulis entri tup-tup blank...Hehehe...

Aku seorang blogger yang "moody"...Jadi entri aku pun "moody" jugak..

"Track of mine,it's simple,it's aweso"MESSY ME"..~themoonshadowz

Semasa aku menulis entri ni,aku berada di K.L,atas tuntutan keje la apalagi...Otak dan badan aku enggan bekerjasama untuk entri yang terbaek untuk harini..Namun aku tetap gak wat entri tahpepe ni..Hehehe..

p/s~blog aku mengalami beberapa gangguan,dan aku sedang baikpulih semula.urm..alahai...

SEKIAN.TIMACIH








No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive