Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Monday, 19 December 2011

Happy Birthday C'ah!!!!!!!!!!!!!





It's your bestday...


Mungkin aku x menghantar kad ucapan untukmu..


Dan juga tak berkesempatan nak meraikan bersama..


Namun aku harap,ucapan aku ini membuktikan yang aku meraikannya walaupun dari jauh..

C'ah...Selamat menyambut hari lahir yang ke...URM....Masih lagi muda...Aku harap kau akan bahagia bersama family yang tercinta,sukses dalam kerjaya,menjadi ibu dan isteri yang terbaek dan jugak cecepat tambah adeq...nge nge nge..Bertambah matang dalam membuat keputusan dan sentiasa ceria...Don't 4get ur frenship...Mudahan sentiasa dilimpahi RahmtaNYA..Amin..

..SEKIAN.TIMACIH..



2 comments:

  1. wwwwoooowwww.... ko dh buat aku terpegun dan terkelu nk cakap ape2.. apa yg aku boLeh cakap,,ko mmg yg TERBAEKKKKK la kawan... maLunyer aku... aissshh....neway, thnk you sooooooooo much, my sweet lovely BGF.. ko tak pernah aku lupakan..!! SUMPAH..! seyes, aku cayang kamoo!!!! forever!!

    ReplyDelete
  2. @NuRQaseH NoVeLLahehehehe...glad that u like it......all the best...

    ReplyDelete

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive