Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Friday, 4 November 2011

Go Beskal...Go Green...


Ibu prihatin go green...



LOKASI:Tempat kerja
TARIKH:Harinilah...
MASA:Sekejup je tadi.

NA:Aku pikir camanalah nak hantar anak aku keja sementara dia sambung belajar nanti...

FIAH:Suruh aje dia naik beskal...

NA:KAH..KAH..KAH...Kalau dulu-dulu xpelah...Tak maunyer dia..

FIAH:EH,ramai per orunk bawak beskal skunk..

AKU:GO BESKAL..GO GREEN...

Ni hanya sebahagian dari kolum sembang petang di mana ibu-ibu (teman sekerja aku dan akula) yang sedang bekerja sambil bergosip ...Pada aku,aku setuju dengan pendapat si FIAH,lagi bagus suruh anak berbasikal jek,jimat dan go green...


Ibu prihatin.go green...
Go beskal,go green...

..SEKIAN.TIMACIH..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive