Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Wednesday, 2 November 2011

Apa yang mama fikir.....


Kat luar masih lagi hujan..
Time-time camni buat aku teringat time kecik-kocik dulu...
Time hujan camni biasanya aku..
  • Termenung tepi tingkap rumah sambil jari-jari comelku bermain di birai cermin tingkap nako...HURM...Sejuknyer...
  • X puas lagi,aku hulur kedua belah tangan lalu menadah air hujan pastu raup ke muka...HURM...Nikmatnya...
  • X puas lagi,aku berlari plak ke pintu kemudian duduk di bangku luar..Kaki sengaja dilunjurkan biar terkena tempias hujan...
  • X puas lagi,aku masuk semula ke dalam rumah...Usha line...Aku tunjuk muka baik tiapkali bertembung abah dan tokcik (nenek dan atok yang kini sudah meninggal dunia,Al-Fatihah buat keduanya)..Sempat diajak sepupu yang ada...Projek baik mesti dilaksana...
  • Line clear..Aku dan sepupu berlari keluar,bermain hujan sepuas hati....Habis basah dari rambut ke kaki,kecut semua jari tangan dan kaki..
  • X sedar diri diperhati,hukuman sudah tersedia menanti..Menyesal sudah pun terlambat,teruk jugak kitorang dirembat...
  • Pas habis bersuka ria,esak tangis pula gantinya...Serik sebentar cuma,..Hujan turun,projek baik mesti menjadik aja....

Buat kedua puteriku tercinta,Apa yang mama fikir time hujan macam ni....
"Mama taknak anak mama main hujan,mama risau..Nanti mesti sejuk,selesema,...Demam????ARGH!!!!Risau nya mama..."....


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive