Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Monday, 21 November 2011

Akad nikah Sh.Shahira & Mohd.Hafizi (19 November 2011)-PART 2 OF Wed SS & MH

Actually..part two ni part majlis pertunangan Sh.Shahima (adik kepada pengantin perempuan) yang diadakan pada pagi 20 November 2011.Aku cuma nyibuk gtu-gtu jek..So,here it is...

"I'm not a pro shooter, Still i'm...What I shot,that's what I get"~themoonshadow

So..CHEKIDOUT..

Wakil dari pihak perempuan dan lelaki

..Hangat berbincang tuh..

Cincin merisik dan bertunang

JENG,JENG,JENG..



Sah bergelar tunangan orang.Di antara mereka ada dia..(Yang ini pro PS tapi aku x bley nak pomotlah. sbab aku x kenal..Yang aku tau,Gerenti beres.Mungkin orunk kampung aku yang lelain lebih tau..)



Sebahagian dari hantaran pihak perempuan dan lelaki

Senyum tersipu malu ni..Malu-malu meow..

Ima bersama Puteri Lulu,Pia dan Sarah


..Bersama keluarga..

Merisik sudah,bertunangla pula.Cincin di jari mengikat janji.Sabar,tabah dan toleransi bersama.Moga cepat bersatu pula..


..SEKIAN.TIMACIH ..










No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive