Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Tuesday, 11 October 2011

Seandainya.....

"Hehe..Mane tau kan t awak nangis n awak peluk saya plak and rapatkan kepala awak kat dada saya,...Cewah..Ala-ala cerita korean muvee plak"...Hahaha.(katanyer)

HEHEHE...Kelakar jugak ayat dia kan...Kadang-kadang ayat mengayat dia tu buat aku geli hati...Yelar...Tacin tacin gak,Tapi xkanlah sampai tacin tahap lentok lak...Dahla nak tiru ala -ala korean muvee(katanyer)...Adoi...Lemau aku dibuatnyer...

Apapun seandainya diberi kertas dan pensil,aku yakin dia dah mampu buat coretan terbaik...Dan aku akan sentiasa jadi pembaca setianya yang dijanjikan milo panas dan biskut bijan...:)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive