Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Thursday, 27 October 2011

Konflik atau pelik....

DIA:Apa yang patot saya buat???Lalo'(bukan nama sebenar) bru balik ntah dari mana dah dekat 30 minit           dok lam keta tak kuar-kuar.Enjin tutp,tingkap pun same.Dari tak hujan sampai hujan da lebat skunk ni masih dalam keta lagi...

AKU:..........(Time dia mesej ni,pukul 3.21am,aku da lame membuter.Bukan tak sediakawan cuma tarikan bantal dan selimut lebih hebat selebat hujan lebat yang buat aku terpikat)


Jadi aku cuma terbace mesejnya pagi tadi...Daripada peristiwa Lalo',aku cuma terpkir..Lalo' "KONFLIK @ PELIK"...

Pada aku,..Lalo' ni bukanlah berniat nak bunuh diri atau apa,cuma dia sedang mengalami konflik yang amat hebat tahap tak mampu nak menghadap orunk lain..Kekecewaan yang amat sangat sampai tahap x mampu nak berkongsi dengan sesapa,mungkin malu nak berkongsi cerita..Bimbang digelak dan dijaja..Mungkin jua dia terlalu konfiden yang dia mampu selesaikan konflik tu sendiri sehinggakan dia tak sedar yang dia dah berkelakuan pelik ketika itu..Mungkin juga dia terlalu banyak berfikir tentang konflik tersebut hinggakan dia x dapat berfikir untuk masuk ke dalam rumah untuk rehatkan minda dan bukan berdiam diri di dalam kereta yang da mati enjinnya..Mungkin juga,dia merajuk???MERAJUK??(Aku tanya diri aku sendirila) Macam x berbaloi aje...Dan aku huraikan,Lalo' bukanlah merajuk...(*_*)...Tapi Lalo' teramat lemah menghadapi konflik sehinggakan dia x mampu nak berfikir dengan rasional lagi...

Itu semua aku yang fikirkan kemungkinannya,dan tadi,aku bertanya lagi tentang Lalo'....Kalini dia dah pergi jauh lagi,membawa konflik bersama...Aku cuma berharap,Lalo' dapat selesaikan konfliknya dengan sempurna...Aku tak sanggup nak fikir jika bukan konflik yang jadi punca pelik tapi pelik yang benar-benar pelik....


..SEKIAN.TIMACIH..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive