Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Friday, 23 September 2011

ShhhHHHh...

"Sometimes,I don't want to talk,I don't feel to talk..
Moment of shut up"~themoonshadowz

ShhhHHHhh...

URM...Aku betul-betul maksudkannya...Ada masa dan ketikanya,aku da tak larat nak bersuara ,tak larat lagi nak menjawab..Aku da btol-btol letey...Aku memilih untuk diam.Diam bukan bererti aku mengalah,bukan bererti benci,bukan mengerti aku tak mampu menjawab lagi...TAPI...Lebih dari tu,hanya masa yang mampu menjawab semuanya..

"Too many option and questions,but I choose to shut up"~themoonshadowz

Aku xkan menjanjikan seberapa lama masa untuk aku mula bersuara dan menjawab semuanya.




No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive