Google+ Followers

BIG BOSS IS.
Seorang lelaki yang baik pasti akan membimbing perempuan yang disayanginya agar menjadi lebih baik..(^_^)....

Tuesday, 13 September 2011

I love you,..EH...NOOO....I'M NOT...

Persahabatan kita x bermula dengan sempurna.
Asik telingkah je,tu kisah dulu-dulu.
Gado punyer gado,
Da tujuh tahun da pun kita bergelar "teman rapat"



Dalam tujuh tahun ni,kalau x gado dengan kau,rase rasa x minum milo sehari...X kick,x sempurna...Dalam tujuh tahun ni jugak,kau ade luahkan isi hati,WOOOO...Aku tros diserang demam kekura,bukan terkejut tapi takut...Memangla kau temanku yang paling memahami keburukan aku(di mata seorg lelaki)...Tapi keakraban kita,buat aku tak selesa mendengar pengkuanmu....AUW!!!!!!Aku ase malu....
"Hantar topup skunk",Meh!!Share topup singgit"...Bukan nilai tu yang aku nak citer tapi lebih dari tu...Kadang dah tak bley nak beza antara gurauan dan kenyataan..Tapi aku memang bahagia menjadi teman rapatmu...ECEWAH,lau kau terbace ni,pasti kau rase banggakan...
Pernah satu ketika,kau ada tugas kat sini,.Aku memang tak harap yang kita akan berjumpa pasal aku dah tau da yang kau sibuk dengan kije kau tulah...Dalam dok layan perasaan,ko kol bertanya aku kat mane,aku jawab dengan suara yang lesu je,(saje mengade)..Aku gtau yang aku dop chat,x makan ubat...Kau tanya lau aku nak ubat,kau bley dtg hantarkan...WOW!!!!Aku terpikir jahat,niat sekadar nak menguji,aku nak kau datang.Bes letak phone,aku dop layan tv sambil menyanyi,aku da lupa dah pasal kau tadi..."Xkanlah kau nak dtg jenguk aku kot,aku x penting,aku bukan sesape"
Lam dok rileks je,..Kau kol aku lagi.."da sampai depan rumah,cepatlah keluar,kita pg beli ubat"..HAAAAAAAAAAA!!!Aku macam x percaye,mcm lipas kudung aku dibuatnye,Aku pon bersiap,bw imej orang sakit.Lam kete aku tgok kawan ko da terlentok.Selambe kau citer yang kau da otw balik K.L,aku nyer pasal,dia bley pusing balik...Member yang lentok tadi,terjage,sempat mengata,"Korang berdua ni da berkawan lame,ntah biler nak nikahnyer"Kawan aku ni da naik gila,da jalan jauh,sanggup turning back"Aku tersingih cuma,dalam hati aku,terharu giler..Kau bawak aku pi minum,Dengan selamber kau kate,"Tak payah makan ubat,tgok saye je,kompem sakit awak hilang"HAHAHAHAHA!!!!Malu beb..Tapi bangga gak...Rase disayangi.....ECEWAH...
Dalam keakraban kite,aku sering terhimpit dek kata-kata kawan terdekat kau,bahawa kita kena cepat hidup bersama.mana boleh,kita cuma teman rapat aje,bukan becinta.Kita berkawan cam biasa sampai satu mase,aku jerit kat kau,..."Kita cuma kawan biasa jadi jangan layan aku terlalu istimewa,jangan kerana aku,kau x yakin nak bersama perempuan lain."Kau hanya terdiam dan meminta maaf,..Sahabatku,Aku bahagia menjadi teman rapatmu,tapi hanya sebagai sahabat bukan lebih dari itu.Soal hati ,aku pun x mengerti.
Dari saat itu,kita mula menjarakkkan keakraban persahabatn kita,agar kita banyak ruang untuk mengenali dan mencari teman istimewa memasing..Dalam waktu itu,aku akui,aku rasa kehilangan tapi,aku nak kau bahagia dalam ertikata yang sebenarnya.
Sejak kau balik ke kampung halaman,kita semakin renggang.Aku dengan kesibukanku,dan kau,aku kurang pasti..TAPI...Sepanjang tujuh tahun ni,harini aku rasa kehilangan yang amat sangat.Airmata ni sengaja aku tahan,aku xnak nampak lemah,Aku xnak nampak sedih...Semalam aku baru dapat tahu yang kau sedang menjalani rawatan.memang kau kata,cuma dialisis tapi aku terasa amat terasing,mungkin kerana kataku yang lalu,kau fikir yang aku xkan peduli.SEDEYNYER!!!!kenapa aku orang yang paling lambat dapat tau...Sampai hati....Kecik ati aku...
S....Walaupun aku pernah marah,bukan bereti yang aku benci.Hakikatnya,aku menyayangimu sebagai seorang sahabat..Mungki aku bukanlah taman yang sempurna,tapi aku hargai persahabatan kita dan aku doakan agar kita dapat melalui dugaan ini dengan hati yang tabah...AMIN....

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum N Hye!!!!
Komenlah Ye...

Selalulah lepak sini erk...
MUACH!!!!

Follow by Email

Blog Archive